Verstappen vertekent de verhoudingen! | SLIPSTREAM

12 okt. 2020
49 977 Weergaven

Kees van de Grint en Allard Kalff blikken in een nieuwe aflevering van Slipstream terug op de Grand Prix van de Eifel, waar Lewis Hamilton het zegerecord evenaarde van Michael Schumacher, Max Verstappen opnieuw razendsnel was en invaller Nico Hülkenberg de ster van het weekend werd!
Liever alleen luisteren in bijvoorbeeld de auto of op de fiets? Deze aflevering vind je ook als podcast in je favoriete podcast-app!
Abonneer je op ons kanaal: bit.ly/2nA2U1t

Website : www.rtlgp.nl
Facebook : facebook.com/rtlgp
Twitter : twitter.com/rtlgp
Instagram: instagram.com/rtlgp

Reacties
  • Ja Allard.. Red Bull powered by Dacia.. dat word em

    asioe kiouasioe kiou5 dagen geleden
  • Ik was hier letterlijk naar op zoek 5min geleden

    soiung toiuesoiung toiue6 dagen geleden
  • Ja Allard.. Red Bull powered by Dacia.. dat word em

    asioe kiouasioe kiou6 dagen geleden
  • Ja Allard.. Red Bull powered by Dacia.. dat word em

    dcoog anmldcoog anml7 dagen geleden
  • hahahahahahahaha koffie....... chocolade melk hahahaahahah kees.. volgens mij ben je half zwanger ! hahahaha he heren weer bedankt.. gr

    sehhi vootysehhi vooty8 dagen geleden
    • als ik fout zit .

      asioe kiouasioe kiou5 dagen geleden
  • Hell erg jammer dat er vogend jaar Mei weer opnieuw geen Grand Prix gaat plaatsvinde, of dan toch?

    asioe kiouasioe kiou10 dagen geleden
    • Wat een mooie foto’s TOP

      asioe kiouasioe kiou6 dagen geleden
  • vind wel dat er 1 FP op vrijdag voor reserver coureurs of rookies.. en testen algemeen

    nieooj gotoynieooj gotoy11 dagen geleden
    • Meneer heeft gewerkt met Michael Schumacher dus het verbaast me niet dat hij niemand anders de beste vindt.

      dcoog anmldcoog anml7 dagen geleden
  • Verstappen en Hamilton zouden een keertje van auto moeten wisselen... dat wordt lachen!

    Remko JerphanionRemko Jerphanion12 dagen geleden
    • McLaren na 6 jaar met een WK. Laat dat inzinken.

      sehhi vootysehhi vooty8 dagen geleden
  • klaar met de steigerende pony.

    bocoy noiubocoy noiu12 dagen geleden
    • Potje gel Kees

      asioe kiouasioe kiou10 dagen geleden
  • Deze man (kees) ...... Wat zal ik zeggen?? .... De Johan Derksen van de autosport? You love him or hate him.

    Jitse MiedemaJitse Miedema13 dagen geleden
    • vind wel dat er 1 FP op vrijdag voor reserver coureurs of rookies.. en testen algemeen

      nieooj gotoynieooj gotoy11 dagen geleden
  • Dat downgraden van Hamilton maakt mij ziek. Lewis is een sterke constante rijder. Geen vieze spelletjes of domme fouten. In zijn debuut jaar 2007 werd hij op 1 punt na net geen wereldkampioen, dit was een voorteken voor zijn toekomstige mega prestaties. 2008 werd hij het wel wereldkampioen en versloeg hij Alonso vanaf de eerste dag en dan zegt men dat hij geen sterke team maten had.

    starchild007starchild00714 dagen geleden
    • Max in MB rijdt de hele bende voor t snotje. Hamilton incluis. Dik

      soiung toiuesoiung toiue6 dagen geleden
  • Eh, uh een Trabant motor is ook goed hi, hi...

    René HunnemanRené Hunneman14 dagen geleden
    • Weer lekker helder mannen. Vooral doorgaan!

      bocoy noiubocoy noiu12 dagen geleden
  • In de afgelopen jaren zijn de motorische problemen (uitvalbeurten) van Mercedes Altijd bij Bottas geweest. Heel typisch weer

    Derck SminkDerck Smink14 dagen geleden
  • Hell erg jammer dat er vogend jaar Mei weer opnieuw geen Grand Prix gaat plaatsvinde, of dan toch?

    Pier GaastraPier Gaastra14 dagen geleden
  • Hoi waarom zeggen jullie zo weinig over formule E

    Marc VermeireMarc Vermeire14 dagen geleden
  • Vraag : ? Kunnen jullie ook wat meer aandacht aan onze dames rijders besteden ! !

    frits183frits18315 dagen geleden
  • De power unit problemen kwamen bij Bottas pas aan het eind van de VSC. (confirmed door Mercedes zelf) Dus de error was forced door Hamilton door de druk erop te zetten. Hij liep 4 tienden in dat rondje tot op 1.1 sec van Bottas. Waarna hij zich in bocht 1 verremde. Verbaasde me dat Hamilton zo coulant was in turn 1 na de start. Was met Rosberg nooit zo afgelopen.

    Dutchbird757Dutchbird75715 dagen geleden
  • @RTLGP Geluid is anders, erg diep... Minder fijn

    BOX SankaBOX Sanka15 dagen geleden
  • ik denk dat bottas te graag wou en teveel van zijn banden vroeg en daardoor die fout maakte . helaas kreeg hij problemen later en viel uit . maar ik ben geen expert dus corrigeer als ik fout zit .

    boscat666boscat66615 dagen geleden
  • Max in MB rijdt de hele bende voor t snotje. Hamilton incluis. Dik

    pear7777pear777716 dagen geleden
  • Wat een mooie foto’s TOP

    Joop en AdrieJoop en Adrie16 dagen geleden
  • Meneer heeft gewerkt met Michael Schumacher dus het verbaast me niet dat hij niemand anders de beste vindt.

    J RJ R16 dagen geleden
  • Twee dinosauriërs die nog relevant proberen te zijn. Lewis Hamilton is nog steeds on top of his game en dit irriteert deze mannen dagelijks. Max is 6 jaar in F1, Lewis verliet McLaren na 6 jaar met een WK. Laat dat inzinken.

    Ethiopis AbrahamovichEthiopis Abrahamovich16 dagen geleden
    • Eindelijk iemand die niet Verstappen geil is. Bedankt! Lewis is de legendarische rijder van zijn generatie.

      starchild007starchild00714 dagen geleden
  • Potje gel Kees

    Johan KleerJohan Kleer16 dagen geleden
  • vind wel dat er 1 FP op vrijdag voor reserver coureurs of rookies.. en testen algemeen

    ringo de kroonringo de kroon16 dagen geleden
  • Ter verdediging van Russel. Hij was toch wel uit de wedstrijd geketst en was tot dan toe goed bezig voor een Williams.

    JeroenJeroen16 dagen geleden
  • Weer lekker helder mannen. Vooral doorgaan!

    Radar LoveRadar Love16 dagen geleden
  • Waarom hebben rijders in verschillende klassen altijd een blaadje met het circuit en bocht nummers in de cockpit?? Dat lijkt mij persoonlijk toch wat overbodig

    Tim PothofTim Pothof16 dagen geleden
  • De F1 is altijd wel in beweging

    Maantje GMaantje G16 dagen geleden
  • 91 valt wel mee Petty #43 heeft 200 gewonnen in de NASCAR

    frankfrank16 dagen geleden
  • Albon deed bij Gasly toen ook goed zijn best vorig jaar en toen ging Gasly eraf. (Aaaaah, NO!) En even later zaten ze in elkaars auto. Albon moet niet zeuren, hij hoort gewoon vier vijf plekken voor Gasly en Kvyat te rijden dan kunnen ze ook niet tegen hem racen. Ik vond de uitspraak die hij een paar races terug deed kwalijker trouwens. " I don't know what I can do, how to go faster" of iets in die trant. Dat betekent dat er ook geen rek meer in zit en hij het aan het opgeven is. Perez was trouwens vrij gelukkig de afgelopen tijd terwijl ie uit de roze mercedes gemikt wordt. Misschien weet die al meer en is ie al een RB pak aan het passen? Door die invalraces denken we allemaal aan Hulk, maar Perez is een puntenpakker en heeft wel podiums gereden.

    Terence van GaalenTerence van Gaalen17 dagen geleden
  • Mooiste zou zijn een GP op de nieuwe baan, maar de laatste ronde via het nordsleife circuit.

    umberto di trotzoniumberto di trotzoni17 dagen geleden
  • Hamilton is de allerbeste als je dat leuk vindt of niet.

    BillyboyTubeBillyboyTube17 dagen geleden
  • hamilton en vettle volgend jaar bij aston martin

    DutchDutch17 dagen geleden
  • Ik erger me blauw aan Allard met zijn zeer onprofessioneel gedrag. Hij zegt slag om slag he Kees, ofnie Kees, Kees, mooi Kees.... ik word er niet goed van. En dan ook nog zeggen naar aanleiding vh WK kart incident, alle circuit stewards weg en elkaar maar in elkaar rammen hahahahaaaa en dat domme gelach van hem terwijl er niks te lachen is!!!!! Hij doet mij sterk denken aan Harry Mens! Goed dat Kees er nog bijzit. Die is profesioneel en heeft nog nooit gezegd " he Allard?" Geef die Allard een cursus!! Misschien wordt het dan beter.... misschien!

    Jan MaathuisJan Maathuis17 dagen geleden
  • Hamilton met zijn black power racistisch gedram heeft feitelijk HEEL dat gebaar van Schumacher familie COMPLEET te NIET gedaan, wat mij betreft. Hamilton zal ALLEEN worden onthouden als de worlds biggest race CARD driver en als degene die F1 gegijzeld heeft met terroristisch politiek gedram. Meneertje heeft er geen moeite mee om in hitlers merk rond te rijden en staat vooraan om in china de slavendrijvers staat en saudi arabie te rijden. Wat een gore kots figuur is dat.

    rup pertrup pert17 dagen geleden
    • @Piet NLworld = nep account en Ja, Hamilton de vuile hypocriet ....die niet.

      rup pertrup pert17 dagen geleden
    • Laten wij dus ook geen spullen meer kopen bij Aldi , Lidl , of Hornbach ..

      Piet YoutubePiet Youtube17 dagen geleden
  • Kees, echt onmogelijk om kritiek te hebben op de Hulk tijdens de kwalificatie. Hij wist nog niet eens de rempunten in de bochten en moest er gelijk voor gaan. Echt een fantastische prestatie dat hij slechts een paar tienden achter Williams eindigde.

    ArmAMajorArmAMajor17 dagen geleden
  • Bedankt weer mannen. Heerlijk even half uurtje autosport met een open blik 👌👌👌 maar is het in deze tijden wel reëel om met een eigen motorprogamma te beginnen als RB de Honda kan overnemen??? Buiten de Renault optie en dan bedoel ik niet geld want daar hebben ze genoeg van maar meer het doorontwikkelen ervan

    Dennis BurgersdijkDennis Burgersdijk17 dagen geleden
  • Ik krijg alleen steeds meer het gevoel dat de F1 met verbrandingsmotor een kijk in de geschiedenis is. Veel nostalgie maar een eindig spektakel in deze vorm. Helaas maar een ander tijdperk. 'VISION AVTR: The Road Test' op NLworld nlworld.info/key/video/pKCif5jdqIuDe4g

    Sander RutteSander Rutte17 dagen geleden
  • Verstappen was gewoon slim, ik zag het 3 ronde voor de finish. Hij was power aan het sparen voor de laatste lap (geniale timing in het raceveld)

    franc de Kievietfranc de Kieviet17 dagen geleden
  • Wat een oubollige prietpraat

    Hans OosthoekHans Oosthoek17 dagen geleden
  • Beetje hard tegen over Vettel, die auto is veel slechter dan die Racing point

    Alessio ScalzottoAlessio Scalzotto17 dagen geleden
  • ⚠️ To all international journalists & sport presenters: 🌐 it is NOT Lewish ... it is NOT Bottash ... and it is certainly NOT Max Vershtappen!

    John KuhlesJohn Kuhles17 dagen geleden
  • Hulkenberg heeft enkel Vettel geklopt en niet Leclerc. Het is helemaal niet de wagens alleen hoor

    flemlion13flemlion1317 dagen geleden
    • @JH Misschien, maar hij heeft het niet echt meer. Er gaat bijna geen race voorbij of hij spint. En al helemaal als hij moet racen tegen een andere auto. Terwijl wat auto betreft, spinnen meer een karakteristiek van de Red Bull is dan van de Ferrari

      flemlion13flemlion1317 dagen geleden
    • Vettel gaat natuurlijk ook niet moeilijk doen tegen een auto van zijn toekomstige team. Laat Hulk maat gewoon passeren.

      JHJH17 dagen geleden
  • Denken jullie dat Max in 2022 de plaats van Bottas in gaat nemen?

    Mel HorstmanMel Horstman17 dagen geleden
  • Vind het wel een beetje vreemd dat iedereen zo wreed is op Albon wanneer Vettel zowat hetzelfde heeft tegen Leclerc. Vettel is dan wel 4 voudig wereldkampioen maar dat laat hij echt niet zien.

    Muse4GamesMuse4Games17 dagen geleden
  • Het doet gewoon jullie pijn om te zien dat Hamilton de record heeft. En Verstappen (die goeie correur) niet. Onrealistisch is deze programma. Ik adviseer mensen niet hier na te kijken. zolang als die ouwe onrealistisch blijft

    Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
    • @Treia Silva 🤦‍♂️

      Justin PrinsJustin Prins17 dagen geleden
    • @Justin Prins Daarom doet het hem extra pijn! In de hele uitzending had wel tijd om over de Helm over te hebben maar niet om Hamilton (91) te feliciteren. Vind je dat niet raar!? Als je dit niet hebt opgemerkt dan had je Oranje bril 👓 aan!

      Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
    • Is ook zo en dan is die winnaar nog zwart ook, want laten we niet om het echte probleem heen draaien!

      Merc LHMerc LH17 dagen geleden
    • Die ouwe heeft voor Ferrari gewerkt in hun goude jaren en weet echt wel meer van F1 dan jij thuis achter je toetsenbordje.

      Justin PrinsJustin Prins17 dagen geleden
  • Onzin... Die ouwe man mag Hamilton niet,(Oranje bril 👓). Hij praat allen slecht over Hamilton en constante goed over Verstappen. Wees real!

    Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
    • @Treia Silva Eens. Hamilton is een geweldige coureur, al dan niet beter dan Schumacher (we zullen het nooit weten). Maar dan nog vind ik het pas echt raar om iemand die je nog nooit hebt ontmoet te gaan feliciteren met een career achievement.

      doritowarriordoritowarrior17 dagen geleden
    • @doritowarrior doe normaal als je alleen maar slechts over een winnaar (91) dan is er echt iets aan de hand met jou. Hij niet real, dit is een fantasy show voor oranje bril

      Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
    • @doritowarrior als Correur, als F1 analyse en vooral als ex Ferrari medewerker, hoor je anderen te feliciteren uit respect, zo te zien heeft hij niet or whatever. Schumacher had ook veel cadeautjes en fraude in zijn contract staan om te kunnen winnen. Tenminste wint Hamilton eerlijk en clean, hij doet niet die rare dingen de Schumacher deed met alle respect voor Schumacher.

      Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
    • @Treia Silva het leven draait niet om Hamilton. Iedereen weet dat hij bij Mercedes alle records uit de boeken gaat rijden. Dat is gewoon geen nieuws. En waarom zou je iemand feliciteren die je verder helemaal niet kent.

      doritowarriordoritowarrior17 dagen geleden
    • @doritowarrior in de hele uitzending heeft hij niet eens Hamilton gefeliciteerd (91). Hij had zelfs tijd om over de Helmen over te hebben. Doe normaal als jij dit niet raar vindt!🤔 Wees realistisch man. omdat hij bij Ferrari heeft gereden doet het hem extra pijn.

      Treia SilvaTreia Silva17 dagen geleden
  • Zoals altijd weer een mooie uitzending, vooral de chocolademelk.☕️

    Marc KosterMarc Koster17 dagen geleden
  • Waar ik wel graag een antwoord op zie van jullie is het volgende. Moet je achteraf niet concluderen dat het overstappen naar hybride motoren het begin is van het einde van F1? Ik ben nooit fan geweest van deze stap, maar dat is meer omdat ik het een heel dubieus politieke (lees: hypocriete) stap vindt. Dat zelfde geldt voor de fuelflow beperkingen tijdens het racen. En het de emotie van het bijwonen van een GP sterk verminderd. Ik krijg nu geen kippenvel meer als ik de eerste auto's voorbij hoor razen op het circuit. Maar nu wordt toch ook wel duidelijk dat het domweg te ingewikkeld en duur is. En wat een gave races hadden wij in 2011, 2012 en 2013. Waarom dan zo een extreme verandering? Zeker als je ziet hoe saai het is (als we over het kampioenschap hebben) de afgelopen jaren. Er valt zeker wat te zeggen voor de extreme snelle ronden die worden gereden. Want wat dat betreft is het top. Maar we hebben vaker seizoenen gehad dat er maatregelen kwamen (wegnemen groundeffect of gegroefde banden) die juist minder snelheid teweeg brachten om de competitie (en veiligheid) te vergroten. En die waren nog altijd vermakelijker om naar te kijken. De gevechten dit seizoen in het middenveld zijn top. Maar als Verstappen er niet zo rondrijden dan rijdt MB iedereen op een rondje (ik weet dat dat in een ver verleden vaker is gebeurd).

    sjonhighsjonhigh17 dagen geleden
  • Hoi Allard en Kees, mijn vraag aan jullie, hoe zien jullie dat de auto van 2020 van invloed gaat zijn op de auto van 2021? En dan met voorkeur hoe Red Bull de RB16 van Max tot een bloedsnelle RB17 kunnen maken waarmee hij mogelijk écht iets kan vanaf de start van het seizoen.

    Julian MolJulian Mol17 dagen geleden
  • Very nice and informative broadcast

    Pan DimPan Dim17 dagen geleden
  • 26:20 Aston Martin is het volgende topteam die jaren zal regeren. Zou mij niets verbazen als Newey en Wolff daar op korte termijn rondlopen.

    sjonhighsjonhigh17 dagen geleden
  • Wie is Elbun? Komt die uit hetzelfde land als Vursteppen?

    Wim FrankenWim Franken17 dagen geleden
  • Wat triest dat een “objectief” F1 programma bijna vergeet om wat te zeggen over bijzondere prestatie van Hamilton die Schumi haast ongrijpbaar record heeft gehaald. Als het Max was geweest, waren jullie het dan ook bijna vergeten of pas aan het eind van programma aandacht aan besteed? Ik weet zeker van niet! Wat triest dat jullie dat “raar” mannetje die alle records aan het verbreken is, zo weinig respect geven. Wees als F1 liefhebbers wat objectiever als dit soort mijlpalen behaalt worden, ongeacht de rijder.

    Shigeo LeeShigeo Lee17 dagen geleden
    • @rup pert waarheid is hard heh

      Shigeo LeeShigeo Lee16 dagen geleden
    • Laat je nakijken.... rare psycho geval of trol.

      rup pertrup pert17 dagen geleden
  • Ja Allard.. Red Bull powered by Dacia.. dat word em

    eukatecheukatech17 dagen geleden
  • Hé mannen , is het waar dat de F1 rijders iedere race een nieuwe helm hebben ? En kosten die echt rond de 25.000 euro per stuk ?? Bedankt alvast ;-))

    Kiwizz 21Kiwizz 2117 dagen geleden
  • Was weer een mooi stukje toneel van Hamilton met die helm. Ik weet zeker dat hij er dezelfde avond nog in gescheten heeft en de hem daarna weggegooid heeft. Als BLM extremist is zijn doel de geschiedenis uit te wissen.

    S҉N҉A҉K҉E҉F҉I҉N҉G҉E҉R҉S҉N҉A҉K҉E҉F҉I҉N҉G҉E҉R҉17 dagen geleden
  • De geluidsman is weer beter.....

    Michael CamerikMichael Camerik17 dagen geleden
    • Nu nog een veiligheidsspeld er bij zodat het microfoontje niet in z'n strot hoeft te schuren..

      Piet YoutubePiet Youtube17 dagen geleden
  • Wanneer Ferrari iemand zo schandalig weg schopt dan zou ik ook wanneer ik Vettel zou zijn niet meer mijn best om goed aan een race deel te nemen..... hebben mensen daar wel eens bij stil gestaan .... dat dit seizoen voor hem wellicht 🤔 payback time is tegen Ferrari

    Nardus DemmersNardus Demmers17 dagen geleden
    • Hij reed het laatste jaar bij red bull ook als een zoutzak, zou zo maar kunnen dat ie een mindere auto mee krijgt met niet alle nieuwe updates

      Ronald KasteelRonald Kasteel17 dagen geleden
    • Zolang je betaald krijgt doe je je best. Daar krijg je respect mee. Onthou deze voor de rest van jr leven.

      RonaldVRonaldV17 dagen geleden
  • Kees geef je echte mening en anders met je overal belangen pleur op ouwe eromfietser

    bobbob17 dagen geleden
    • Makkelijk om lekker grof te praten achter je schermpje... beetje respect voor deze heren die elke week een prachtige video podcast maken voor ons als f1 fans. Als je het niet eens bent kun je zelf op pleuren door niet meer naar rtlgp te kijken.

      Floris KoopFloris Koop17 dagen geleden
  • Ik vroeg het vorige week al....Denken jullie dat Indy misschien een optie voor Max zou zijn (als die kans er zou zijn) als RB de handdoek in de ring zou gooien, en hoe denken jullie dat Max zou kunnen/gaan presteren in de VS?

    Rob BleekerRob Bleeker17 dagen geleden
  • Helmut Marko heeft al gezegd dat Red Bull gaat voor de optie om de Honda motor over te nemen dus de Renault optie lijkt weinig waarschijnlijk.

    rolf skirolf ski17 dagen geleden
  • erg toevallig dat Bottas nu de "pech" krijgt die Hami had ten tijde van Rosberg ... imo heeft nico da WC echt cado gekregen vd Merc top, zeker geen slechte rijder maar overduidelijk geen F1 WC talent ...

    Iris CIris C17 dagen geleden
    • @MrShadowofthewind ok, nu mss niet maar ten tyde van rosberg viel dat wel héél erg op

      Iris CIris C16 dagen geleden
    • Ga jij ff lekker tennis kijken Iris.

      Les TerLes Ter16 dagen geleden
    • Waarom zou Mercedes dat doen, Hamilton heeft al té veel punten voorsprong op Bottas, en Verstappen loopt steeds verder in op Bottas.

      MrShadowofthewindMrShadowofthewind17 dagen geleden
  • RB zou dom zijn om Hulkenberg niet in die tweede auto te zetten..

    Rob BleekerRob Bleeker17 dagen geleden
  • Denk toch echt dat AVL racing de motor van Honda gaat overnemen en dat RBR dus met die motor gaat racen. Wat betreft toto&lewis is wel duidelijk dat beide naar racing point gaan incl. Een aantal medewerkers van MB ook nemen ze beide aandelen in RP. Vettel en lewis gaan prima samen en willen graag nog een keer in dezelfde auto tegen elkaar strijden om de titel. Dat toto&lewis wachten is omdat lewis zich kapot is geschrokken om de snelheid en racecraft van Verstappen. Let maar op als hij de titel pakt komt hij naar buiten met de overstap naar RP in 2022.

    Reg HunterReg Hunter17 dagen geleden
  • Stel dat Verstappen overstapt naar Mercedes. Zou dat wel leuk zijn? Of wordt Verstappen dan net zo dominant en zo 'saai' als Hamilton nu is? Moeten we eigenlijk niet willen dat Verstappen Mercedes juist van zijn troon stoot? Dat zou een veel grotere prestatie zijn namelijk.

    rithm747rithm74717 dagen geleden
    • Spijker-op-den-Kop en helemaal eens! 👌🏼

      Cogito ergo sumCogito ergo sum14 dagen geleden
  • Ik hoor nog steeds niemand praten over het feit dat er een spoeddebat plaats vinden zal over de motoren. Maandag na de aankomende race zal die spoedvergadering er zijn om te kijken of ze niet in 2023 in plaats van 2026 met nieuwe motoren kunnen komen. Ze zijn geschrokken van het feit dat Honda eruit stapt en het is juist de bedoeling dat er teams instappen.

    Joahn JansenJoahn Jansen17 dagen geleden
  • De arme Vettel maakt momenteel alleen maar sukkelige dingen mee in de Ferrari alsof hij maar een beginneling is ... zo langzamerhand denk ik voorzichtig of het mogelijk is dat Sebje toch een beetje gesard wordt door z’n team om 1 of andere vage reden afgezien van t feit dat de Ferrari’s gwoon HEEL slecht afstelbare chassis in de baan hebben ...

    Francosporto HeimansFrancosporto Heimans17 dagen geleden
    • Vettel heeft altijd moeite gehad met deze hybrides. Hij is er nooit zo goed in geweest als in de vorige concept auto's. En hij heeft ook een auto met een vaste achterkant nodig, en die wordt niet meer voor hem gemaakt door Ferrari maar voor Leclerc met een losse achterkant.

      L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma17 dagen geleden
  • Als de Hulk alle 11 races had gefinished met dit gemiddelde op puur caracter. Dan had hij gewoon op minimaal plaats 9 in het klassement gestaan. Hulde(berg)!

    #PuraLeña#PuraLeña17 dagen geleden
    • Best matig dan, aangezien Stroll ook 9e staat, met drie DNF’s

      Cali SteezyCali Steezy17 dagen geleden
  • Mooi dat jullie mijn comments lezen!! Drink gerust een ferme pot koffie .... en chocolademelk mag ook Kees (!) maar ik loop heus niet in jullie valletje ... zolang jullie maar niet gaan zeuren :)

    Peter MiechielssensPeter Miechielssens17 dagen geleden
  • Waarom denken mensen dat Hamilton altijd alsof doet? In Nederland leer je dat je iemand op zijn woorden moet geloven, vanwaar dan die Nederlandse achterdocht naar Hamilton toe? Sommige dingen zijn gewoon standaard, een hand schudden bijvoorbeeld, jullie gaan me toch niet zeggen dat jullie iedereen waarvan je dat hand hebt geschud , en het beste hebt toegewenst ook altijd 100% menens was ! Denk maar aan die matennaaier, uitslover of dictatoriale baas op het werk 🤔

    modokodomodokodo17 dagen geleden
    • @Cogito ergo sum ah meneertje is pissed. Meneertje was net klaar van zijn Klu Klux Klan bijeenkomst.

      Ethiopis AbrahamovichEthiopis Abrahamovich14 dagen geleden
    • @Ethiopis Abrahamovich Is het fijn toeven in je BLM-bubbeltje?

      Cogito ergo sumCogito ergo sum14 dagen geleden
    • Je weet dat veel van die zogenaamde F1 paupers ongelofelijk razend worden dat een zwarte uit Engeland zoveel kampioenschap kon winnen. Verstappen heeft talent maar number 1 is Lewis, Alsonso, enz. Ik krijg zo’n heerlijk gevoel wanneer deze paupers razend worden, kerst op de taart is als hun bloed kookt.

      Ethiopis AbrahamovichEthiopis Abrahamovich17 dagen geleden
  • Ideetje. Laten we Hamilton en Verstappen regen elkaar een rondje racen over de Nordschleife. Wie gaat er dan winnen?

    Pieter MaarleveldPieter Maarleveld17 dagen geleden
    • Regen = tegen

      Pieter MaarleveldPieter Maarleveld17 dagen geleden
  • Heren, heeft de Formule 1 in haar huidige vorm nog wel toekomst , met de opkomst van de elektrische auto´s, kan Max werkelijk nog wel 9 keer wereldkampioen worden in deze klasse

    yanyansen1957yanyansen195717 dagen geleden
    • Echte petrolheads kijken niet naar elektrisch racen

      Steven Berg ossoSteven Berg osso17 dagen geleden
    • Hij mag al blij zijn als hij het 1x word

      Racing SzychoRacing Szycho17 dagen geleden
  • Jullie zeggen toch ook altijd dat Mercedes sterk is ipv Hamilton ? Waarom moet Hamilton Verstappen dan ophemelen, en zeggen dat Verstappen Goed is ipv de Honda/Redbull ?

    modokodomodokodo17 dagen geleden
    • @modokodo, omdat dit een programma is gemaakt door mensen met een oranje bril op voor mensen met een oranje bril op oftewel Max is de beste. Ze vergeten echter dat het een mening is en geen feit.

      mprringmprring14 dagen geleden
    • @Treia Silva als bottas 1ste is en hamilton 2de dan zie je dat bottas hamilton voorbij laat (maakt niet uit hoe)

      TB PhoneTB Phone15 dagen geleden
    • @Treia Silva Jij heb gelijk Ezel.nlworld.info/key/video/1IWnmbfcZ36WiIg

      Windy 18Windy 1816 dagen geleden
    • @Windy 18 als jij Jos Verstappen bedoeld, zei ik al dat de tijd niet terug kan.😂 Of bedoel jij jezelf.?🤔

      Treia SilvaTreia Silva16 dagen geleden
    • @Treia Silva Als jij een Ezel in die Mercedes zet, win het nog een race.

      Windy 18Windy 1816 dagen geleden
  • Ach Vettel , je ziet gewoon aan alles dat ie klaar met en voor Ferrari. Wie weet wat er allemaal gebeurt achter de schermen bij Ferrari. Dus vindt ik het niet raar Kees. Vettel is klaar met de steigerende pony.

    MacMac17 dagen geleden
  • ik gok Toyota neemt IP van Honda over.. (want Japanners dealen graag met Japanners) regels voor die motoren worden vervroegd aangepast. Technologie in F1 moet meer met straat auto's gemeen gaan krijgen om het rendabel te maken. gemeengoed zoeken met WEC 2.2 liter Hybride.. niet zo'n heel slecht idee als je het mij vraagt. dat lijkt minder milieu vriendelijk maar als tussenfase in 2030 is waterstof ineens prachtig maar nu waarschijnlijk brug te ver en te duur.

    Paulaner 74Paulaner 7417 dagen geleden
    • daarom teamen met andere klasses waar ze dan ook aan leveren 🤫 is echt de enige sustainable optie. F1 zit echt klem op dit moment. en dat is heel erg jammer voor de sport, het is TE exclusief spul allemaal.

      Paulaner 74Paulaner 7417 dagen geleden
    • Of die nu in volle Covid tijd daar geld voor hebben? Ik vrees er voor.

      ClemensClemens17 dagen geleden
  • Hoi Allard, je hebt gelijk dat je nordsleife een gave baan is. Natuurlijk is die te gevaarlijk, maar waar ik meer een klik mee hebt is de oude Hockenheim baan. Jammer dat die er niet meer is, want sinds de verandering eraan is die het minste van alle banen in de f1 (mijn mening).

    piet plezierpiet plezier17 dagen geleden
    • Oude Hockenheim ligt er nog hoor, is alleen verwilderd

      Les TerLes Ter16 dagen geleden
  • Ze waren nog erg mild voor Albon haha. Leuke aflevering!!

    PT 46PT 4617 dagen geleden
  • Misschien wil Aston Martin wel F1 motoren gaan bouwen.

    YvdBYvdB17 dagen geleden
    • Aston Martin maakt niet eens de motoren voor hun straatauto's behalve de oude V12 die ze nog gebruiken in één van hun modellen geloof ik. En dat is feitelijk een motor van Ford gebaseerd op de oude Duratec van generaties terug.

      L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma17 dagen geleden
  • Heerlijke show om te kijken, duurde hij maar uren.

    US CitizenUS Citizen17 dagen geleden
  • "Koffie?" Kees: "Chocolademelk!" Ah, a man of culture, I see

    Gerbrand van dijkGerbrand van dijk17 dagen geleden
    • Nee een boffie, dat is bier met koffie

      Johnny NYJohnny NY16 dagen geleden
    • bier!

      Tom TomTom Tom17 dagen geleden
  • Het verschil van pitstop tussen Lewis en Verstappen is zo simpel te verklaren als men had opgelet. Lewis moest wachten om een unsafe-release te voorkomen. Olav zag dit ook over het hoofd.

    Florian HeijnaFlorian Heijna17 dagen geleden
    • dan heeft RB het wel weer goed gedaan want 77 moest voor 33 wachten. en 1 sec verliezen maar 0.4 per rondje wegrijden.. dus alles gewoon onder controle.

      Paulaner 74Paulaner 7417 dagen geleden
  • Als er nou in 2022 geen F1 meer zou zijn, wat zou volgens jullie dan de 'koningsklasse' zijn?

    Just To CommentJust To Comment17 dagen geleden
    • @Just To Comment Dat coureurs niet in hun eentje rijden is inderdaad wel een ding. Betekent dat ze in veel minder grote mate het verschil kunnen maken immers. Niet aan gedacht.

      L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma16 dagen geleden
    • @L.GH. Djoetma Ja, is een goede gegadigde. Het is dan niet zo individueel als in F1. (Het rijden dan, voor de rest zijn het beide team prestaties).

      Just To CommentJust To Comment16 dagen geleden
    • Goede vraag. Ik zou zeggen Endurance. Dus WEC (betere teams daar dan in IMSA). Denk dat alle merken daar ook hun geld in zouden stoppen. Ik snap dat er een case te maken is voor Indy maar dat wordt niet breed genoeg ondersteund.

      L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma17 dagen geleden
  • Beste Alard en Kees Zou het niet veel interessanter worden als de F1 om de 3 jaar op een circuit rijd? Het lijkt mij dat er zat circuits zijn die graag de formule 1 een keer op bezoek zouden willen hebben.

    Luke SchippersLuke Schippers17 dagen geleden
    • Ben je toevallig multi-miljardair? Ja? Dan brengen Alard en Kees je graag in contact met de juiste mensen. Hehe. Formule 1, haal je niet zomaar naar je circuit. Kost aardig wat geld, en in vele landen heb je strikte regelgeving en boomknuffelaars die het een uitdaging maken.

      wreagfewreagfe17 dagen geleden
  • kees max heb 2 rem fouten gemaakt

    Mark Van DinterMark Van Dinter17 dagen geleden
    • Kees niet kees....2 fouten!!!!!!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
    • Mark Max niet Mark max....over foutjes gesproken😢

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
  • Wat een onzin zeg!!! Wie is Jackie Stewart dan?... 😅😅😅 Een God!??? Hij zei dit uit simpele jaloezie. Een oude man aan de deur van de begraafplaats zoals Bernie Ecclestone of Helmut Marko, die allemaal bijna altijd onzin over Hami zeggen? Overigens, roepen we meer namen op dan zoals "Murray Walker" die zei dat Hamilton beter is dan Schumacher. Wat hebben jullie hier te zeggen? 😏🥂

    Buka PussickBuka Pussick17 dagen geleden
    • Dank weer voor jullie beschouwing! Kijk er elke week naar uit.

      Jos de LangeJos de Lange17 dagen geleden
    • De Murray Walker die ook zegt dat Max sneller is dan Lewis in de Mercedes!!!! Legend deze man!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
    • Reeeeeeeeeee

      rikkierikkierikkierikkie17 dagen geleden
    • Wij weten wat zij denken. R.........

      Tetete TeteteTetete Tetete17 dagen geleden
    • Helemaal lachwekkend is dat Stewart kwam met mensen uit het verre verleden. Alsof de F1 toen op hetzelfde niveau stond qua professionaliteit als nu. Respect voor die oude mannen hoor, maar die onzin over dat je generaties niet mag vergelijken komt bij mensen alleen om de hoek kijken als ze de vrijheid niet hebben om die figuren te noemen.

      Ra VaiRa Vai17 dagen geleden
  • Nou verstappen had wel veel foutjes gemaakt

    boris meijersboris meijers17 dagen geleden
  • Oh ja, iets heel anders; Waarom werd ook alweer de Grand Prix van Duitsland (of Eifel) van de kalender gehaald?

    Sekhy HybridSekhy Hybrid17 dagen geleden
    • Het circuit ging failliet in 2012.

      rikkierikkierikkierikkie17 dagen geleden
  • hahahahahahahaha koffie....... chocolade melk hahahaahahah kees.. volgens mij ben je half zwanger ! hahahaha he heren weer bedankt.. gr

    schummiehugoschummiehugo17 dagen geleden
  • Mooi dat Kees vd Grint de opmerking maakt dat nu 'iedereen" (Mol & Dinges) de moderne Nürburgring zo'n mooie baan vindt terwijl hij bij opening in '84 door alle journalisten de grond in werd geboord alszijnde een sfeerloze parkeerplaats, zo enorm veilig dat hij zonder uitdagingen was en waar je als publiek niets aan had want je zat een kilometer van de baan af en zag de wagens slechts als stipjes langsflitsen. Mocht je trouwens de beroemde openingsrace uit '84 met Lauda, Senna, Prost, Piquet, Scheckter, Jones en meer nog eens willen zien dan moet je even op mijn kanaal kijken. Ik heb er een kopie van de race geplaatst.

    xedor2003xedor200317 dagen geleden
  • De kijkers die kaartjes kopen willen denk ik toch ook vrijag iets zien. Daarvoor betaal je veel geld. Die vrijdag is ook wel een commerciële dag wat veelgeld op levert. Ik gavolgend jaar als covid over is naar België, dan wil ook 3 dagen feesten.

    patriot nederlandpatriot nederland17 dagen geleden
    • De weekendkaarten zullen wel iets goedkoper worden als ze zoiets doorduwen. De vrijdag is trouwens een stuk minder druk dan de zaterdag of zondag.... een heeeeel stuk. Er zijn zelfs een hoop mensen die alleen voor vrijdag kaarten halen voor een appel en een ei.

      rikkierikkierikkierikkie17 dagen geleden
  • Zo! wat zit het ons dwars dat ene Hamilton zoveel records breekt. En nogsteeds de mindere is van de aller besten. Max 0 wereldtitel is beter lol. Als het aan jullie ligt bouwen ze f1 om max heen. Alsof het een elftal is dat om Messi heen gebouwd word. Hulkenberg man van de weekend blablabla sluit deze kanaal met jullie bullshit. Oh ja, jackie stewart zei Hamilton is niet de best ondanks alles dus bedenken we allemaal bullshiit om die goedkope mening te onderbouwen. Gaan jullie je schamen kut kanaal.

    Kanye Middle EastKanye Middle East17 dagen geleden
    • Het zit je hoog geloof ik. Deze twee heren ventileren hier gewoon hun subjectieve mening. En dat mogen ze (zelfs als jij het er niet mee eens bent). PS: besteed even wat aandacht aan je spelling. Zo is het net alsof je schrijfsel is geproduceerd door een ADHD’ertje dat is vergeten zijn Ritalin in te nemen.

      Cogito ergo sumCogito ergo sum14 dagen geleden
  • Bottas heeft toch ook gezegd dat zijn fout met de regen te maken had? Of heb ik dat verkeerd gehoord? Abiteboul is trouwens nooit de baas geweest bij Renault. Luca de Meo is nu de CEO, dat was daarvoor Carlos Ghosn. Abiteboul heeft nu juist veel meer te zeggen dan in het verleden. Als RB met Renault gaat werken, zou ik het wel leuk vinden als ze een ander merk van de Renault-alliantie gaan gebruiken, zoals Nissan, wat echt wel een race-merk is. Maar ik neem aan dat ze gewoon een sponsor moeten zoeken zoals ze gedaan hebben met TAG.

    Ra VaiRa Vai17 dagen geleden
    • @Terence van Gaalen zou zomaar kunnen, hij moet iets zeggen om zijn mankementen te verdoezelen.😉

      Joahn JansenJoahn Jansen17 dagen geleden
    • @Joahn Jansen Vorige keer was het een bij op zijn helm.

      Terence van GaalenTerence van Gaalen17 dagen geleden
    • Klopt, kwam door de regen zei hij.

      Joahn JansenJoahn Jansen17 dagen geleden
  • Nico drinkt anders wel heel goede koffie hoor!

    wreagfewreagfe17 dagen geleden
  • Hulkenberg heeft zeker basistalent. Toen hij in de F1 kwam, dachten we allemaal dat er een grote kans was dat het een grote zou worden. Feit is echter dat hij zijn kansen gehad heeft bij prima teams waar hij zich kon onderscheiden. Toch was nooit iemand van de topteams echt geïnteresseerd in hem. Hij stond op een lijstje bij Mercedes, maar of ze hem ook daadwerkelijk genomen hadden blijft maar de vraag. Als RBR inderdaad iemand van buiten bereid is aan te trekken is Perez een veel logischere keus. Dat is bewezen de betere coureur die in dezelfde auto als Hulkenberg meerdere podiums haalde, en we meermaals in bepaalde situaties hebben zien maximaliseren waar Hulkenberg meerdere goede posities en zelfs meerdere podiums niet wist te verzilveren. Ik denk dat Hulkenberg op zich wel F1-waardig is. Maar na 10 jaar zeg ik dat iemand die zijn kansen niet voldoende wist te pakken hij gewoon plaats moet maken voor nieuw talent. Het is belachelijk dat Nyck nergens een plekje kon krijgen, en meerdere andere goede coureurs uit de GP2 en de F2 hebben nooit een kans gehad, omdat mensen als Raikkonen, Grosjean en Hulkenberg blijven meedoen terwijl ze weinig te brengen hebben. De schuld ligt ook bij de teams dat ze zo conservatief zijn.

    L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma17 dagen geleden
    • @Max Mania Je weet dat je comments kan aanpassen? En conservatief betekent behoudend, wat dus betekent dat ze niet snel voor andere coureurs gaan. Juist als ze altijd achter geld aan zouden hollen zouden we meer andere coureurs zien. Niet perse goede coureurs, maar toch. En nieuwe coureurs zijn juist goedkoper in de regel. Perez en Hulkenberg hadden hetzelfde materiaal voor drie jaar lang.

      L.GH. DjoetmaL.GH. Djoetma17 dagen geleden
    • teams conservatief? weer gezwam: Geld geld geld kwestie!!!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
    • wat n gezwam! Hulkenberg ongetraind in de RP! Ja logisch dat Perez sneller is als die er al jaren mee rijd! Materiaal is alles......en Max is nog beter dan Bottas! Max en Lewis zijn exceptioneel!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
  • Even een vraag voor Kees: ga jij ooit nog een boek schrijven? Kan erg genieten van al je verhalen. Daarop aansluitend: jammer dat jullie bijna nooit F1 boeken meer bespreken, is dat bewust?

    P DP D17 dagen geleden
    • In RTL gp schrijft kees altijd een column.... Erg vermakelijk altijd

      Pascal DunnewindPascal Dunnewind17 dagen geleden
    • Heeft hij al eens gedaan; Landia Tot Ferrari uit 2006. Is wel geschreven door Ronald van Dam.

      Ra VaiRa Vai17 dagen geleden
  • Sorry hoor maar ik vind jullie zo max bais, ongelofelijk. Als jullie bottas minder vinden, wat is albon dan. Een rookie tegen iemand die al 6 seizoenen rijd.voor een team dat duidelijk naar voren komt dat ze max kampioen willen maken. Lekker bezig zijn jullie toch. Max doet het alleen en niet redbull.. Max is goed, maar als hij wint is het dankzij Honda en redbull. Het is niet anders. Als lewis toch om mercedes alleen kampioen wordt, nou dan stellen we hetzelfde toch voor max.

    Vurijano PinasVurijano Pinas17 dagen geleden
    • @Richard Schoonhoven Ik heb niet gezegd dat Max geen talent is, ik ben ook fan. Maar Daniel heeft em 2 keer verslagen, dat zijn feiten.

      Boxing Legends ChannelBoxing Legends Channel17 dagen geleden
    • @Boxing Legends Channel www.racefans.net/2018/12/06/2018-team-mates-battles-verstappen-vs-ricciardo-at-red-bull/ "In 2017 Verstappen led on every count except for points tally." Hij kwalificeerde al beter etc. Punten komt vanwege DNFs. Max verloor ook nog veel punten door onhandige acties maar het was dus in 2017 al duidelijk dat hij het snellere talent was.

      Richard SchoonhovenRichard Schoonhoven17 dagen geleden
    • Boxing Legends Channel Volgens mij heb jij flinke schade aan je harses overgehouden met boksen! Barcelona, Mexico, Brazilie in de regen, Mexico, Maleisie! Gek dat je bent!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
    • Vurijano Pinas Idioot!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
    • Leer schrijven!

      Max ManiaMax Mania17 dagen geleden
  • Was weer prachtig kerels

    Michael Grefte, terMichael Grefte, ter17 dagen geleden
  • Ik wil een Chevrolet Motor...in de RedBull...

    CustomGears 4YOUCustomGears 4YOU17 dagen geleden
    • @CustomGears 4YOU Continue Variabele Transmissies zijn best leuk maar klinken niet "stoer of cool" omdat er weinig relatie is tussen de snelheid en het motortoerental. Williams heeft er mee getest in 1993 maar men zag de bui al hangen en het is voortijdig verboden.. De eCVT's van Toyota gebruiken geen rubberen riem of metalen-lamellen-band maar een planetary gearbox + MG1 en MG2.

      Piet YoutubePiet Youtube17 dagen geleden
    • @Mike Braams DAF heeft overigens vooral met Renault motoren gereden...

      Piet YoutubePiet Youtube17 dagen geleden
    • 😀😀😀

      Tetete TeteteTetete Tetete17 dagen geleden
    • @Mike Braams Ja, met variomatic 👍👍😂😂

      CustomGears 4YOUCustomGears 4YOU17 dagen geleden
    • En ik een DAF!!!

      Mike BraamsMike Braams17 dagen geleden
NLworld